Tag Archives: praca do kitu htl

Jak marketerzy dzielą kobiety robiące zakupy

Kobieta mimo przysłowia, że zmienną jest, jeżeli chodzi o zakupy nie koniecznie stosuje się do tego stwierdzenia. Albowiem kobiety według badań, nie zmieniają swoich zachowań konsumenckich mimo upływu czasu, są przyzwyczajone do pewnych marek i tych samych produktów. Według badań marketingowych można wyróżnić cztery typowych konsumentek, co wykorzystują w swojej pracy marketerzy. Pierwszą grupą pań są to te, które przy zakupach przede wszystkim są praktyczne i lojalne i roztropne. Natomiast panie, które są bardzo pewne siebie oraz są zrównoważone można zaliczyć do drugiej grupy. Inną grupą są panie w trzeciej grupie, zaliczane do niej są panie inteligentne oraz modne. Ostatnia grupę tworzą panie lubiące przygody a także impulsywne. Biorąc pod uwagę właśnie taki podział kobiet, naukowcy zrobili badania pod katem wydatków. Okazało się więc, że najwięcej wydają panie zaliczone do trzeciej grupy, czyli panie, które bardzo się przejmują modą, natomiast najmniej wydają panie z ostatniej grupy, na drugim miejscu kobiety typu drugiego, natomiast trzecie miejsce zajęły panie, które są praktyczne oraz roztropne.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji z różnych dziedzin wiedzy. Jeśli lubisz czytać rożne ciekawostki to dobrze trafiłeś. Zapraszam do subskrybowania i komentowania.