KAŻDA AKTYWNOŚĆ

Powtórzmy więc: nie każda aktywność podmiotu okazuje się — ze względu na jego rozwój —jednakowo pożądana. Szczególne znaczenie ma ćwiczenie funkcji we wczesnym stadium wzrostowym; daleko mniejsze — gdy poziom jest już ustabilizowany. Stąd tak dużą wagę przywiązuje się do uwzględniania właściwego momentu rozwojowego w stymulowaniu z zewnątrz określonej aktywności jednostki.Jeśli chodzi o samą stymulację rozwoju, stanowiącą istotę pedago­gicznego oddziaływania, to bezpośrednio dotyczy ona zawsze aktyw­ności. Oddziałuje się na to, co czyni druga osoba.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji z różnych dziedzin wiedzy. Jeśli lubisz czytać rożne ciekawostki to dobrze trafiłeś. Zapraszam do subskrybowania i komentowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)