ODMIENNE CELE

Zmierzając do celów wychowawczych, pedagog zazwyczaj naucza sprawia, że również wiedza ucznia, jak i jego umiejętności, ulegają wzbogaceniu. A więc także w oddziaływaniach o charakterze wychowawczym występuje element nauczania. Mimo odmiennych celów szczegółowych, które sprawiają, że raz mówimy o wychowaniu, raz o nauczaniu, mimo różnych (okresowych bądź stałych) dominant w działaniach poszczególnych osób, tak że nazywamy je nauczycielami bądź wychowawcami, funkcje nauczania i wychowania okazują się nierozłączne.Interesując się podłożem nauczania i wychowania, zwracaliśmy uwagę na uczenie się.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji z różnych dziedzin wiedzy. Jeśli lubisz czytać rożne ciekawostki to dobrze trafiłeś. Zapraszam do subskrybowania i komentowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)