PODMIOTOWOŚĆ UCZNIA-WYCHOWANKA

Jeśli pod wpływem stymulacji pedagogicznej uczenie się nie nastąpi, to znaczy, że oddziaływania są nieefektywne? ”Pedagog — niezależnie od tego, czy naucza, czy wychowuje wpływa na doświadczenie indywidualne jednostki, starając się wzbogacić je w określonych aspektach, by wywołać w ten sposób proces uczenia się. Innej drogi skutecznego oddziaływania nie ma.Innym czynnikiem wspólnym w nauczaniu i wychowaniu jest pod­miotowość jednostki, na którą są kierowane oddziaływania. Jeśli chodzi o adresata, stymulacja pedagogiczna nigdy nie ma charakteru anonimowego.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji z różnych dziedzin wiedzy. Jeśli lubisz czytać rożne ciekawostki to dobrze trafiłeś. Zapraszam do subskrybowania i komentowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)