W WYNIKU NAUCZANIA

W wyniku nauczania i wychowania właśnie aktywność ucznia-wychowanka zmienia się (ostrożniej: zgodnie z zamierzeniem powinna się zmieniać) Do zmian w owej aktywności prowadzą (mają prowadzić) pedne oddziaływania. Dopoki zmiany te nie nastąpią, niczego nie wiemy o  skuteczności nauczania i wychowania.Gdy jednak środowisko jest bardziej zmienne, gdy pojawiają się w nim elementy nowe, których wcześniej nie było, i okazują się one ważne, mają (mogą mieć) znaczenie w zaspokajaniu potrzeb, wówczas repertuar reakcji, z którymi rodzi się dziecko, nie wystarcza. Staje się potrzebne nabywanie i wykorzystywanie własnego indywidualnego doświadczenia.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji z różnych dziedzin wiedzy. Jeśli lubisz czytać rożne ciekawostki to dobrze trafiłeś. Zapraszam do subskrybowania i komentowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)