WSKAZANA RÓŻNORODNOŚĆ

Mimo wskazanej różnorodności nie wyczerpaliśmy wszystkich zmian w zachowaniu, jakie są (mogą być) efektem uczenia się. Poza zakresem informacji i poziomem umiejętności jako efekt uczenia się uznajemy zazwyczaj ich strukturę. Złożone treści nie stanowią nigdy przypadkowej mozaiki elementów. Ważny okazuje się wzajemny stosunek części, on często nadaje materiałowi sens i określone znaczenie. Efektem uczenia się bywa m.in. strukturalizowame treści. Obserwuje się je niekiedy przy braku wzrostu liczby przyswojonych elementów; może się zmieniać sama struktura. Nierzadko efektem uczenia się jest przestrukturalizowanie wcześniej przyswojonyh treści.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji z różnych dziedzin wiedzy. Jeśli lubisz czytać rożne ciekawostki to dobrze trafiłeś. Zapraszam do subskrybowania i komentowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)