ZAKRES PRZYSWAJANYCH TREŚCI

Decydują o zakresie przyswojonych treści, okreś­lonym ustrukturalizowaniu ich, wpływają na trwałość przechowania i łatwość różnego rodzaju aktualizowania.Istnieją różnorodne strategie uczenia się. Bywają one dostosowy­wane (tak powinno być) do tego, co stanowi przedmiot uczenia się, do celu, w jakim treści są przyswajane, a także do własnych preferencji ucznia Zainteresowań, zdolności specjalnych, upodobań). Zależnie od nich podmiot woli tak czy inaczej postępować, i to także nie jest bez znaczenia.Ucząc się wiele, przywyka nierzadko do pewnych sposobów postępowania, stosuje je rutynowo, nie zawsze zdaje sobie przy tym sprawę z możliwości i znaczenia innych sposobów postępowania korzyści, jakie one dają (mogą dawać).

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji z różnych dziedzin wiedzy. Jeśli lubisz czytać rożne ciekawostki to dobrze trafiłeś. Zapraszam do subskrybowania i komentowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)